Sabtu, 07 Januari 2012

MISSING YOU (official) by "The Heartbreaker" CCCgirls



"The Heartbreaker" CCCgirls are: Eriska Rein, Zaneta Georgina, Faby Marcelia (under courtesy KECI music), Aelke Mariska (under courtesy NAGASWARA)

produced & composed by Emilbias @emilbias music by Adrian Popo @adrianpopo for "OST Cinta Cenat Cenut session 2" @cintacenatcenut
mixed & mastering by Pongky Prasetyo @Tehillah studio
videoclip by Harli Rusdiantoro @harlirusdi & Ferry Fernandes @ferry_fernandez 
edited by Doni Sumantri & Nugroho



LIRIK LAGUNYA :

Dulu aku tinggalkanmu
Dulu aku lupakanmu
Dan aku berpaling untuknya…
(yeahhh)
Maaf sayangku tak tahu (yeahhh)
Betapa kau cinta aku (yeahhh)
Kini ku sadari ku salah
Please, baby comeback…
Reff 1 :
Baby I missing you badly
Wishing you, here with me
Never let you go away
Don’t wanna lose you again
Baby tataplah mataku
Coba rasakan cintaku
Ku berjanji kan s’lalu setia
Bersama selamanya
Reff 2 :
Aku kan selalu di sini
Menunggu kau kembali
Ku tak akan berpaling
Tulus ku berjanji
Baby I missing you badly
Wishing you, here with me
Never let you go away
Don’t wanna lose you again
Code :
Oh Baby baby tak ada lagi
Kau di hati, itu dulu
Kini ku kan selalu di sisi
Bersamamu sampai akhir
Baby I missing you badly
Wishing you, here with me
Never let you go away
Don’t wanna lose you again
(2 x)
Don’t wanna lose you again
Don’t wanna lose you again

Tidak ada komentar:

Posting Komentar